Može li čovjek po svojoj nesavršenoj naravi uopće doći na sebi razumljiv način do Njega? Što je to što Isus nudi čovjeku?
Može li Isusu čovjeku 21.st. ponuditi nešto novo što čovjek već sam nije otkrio tehnološkim napredcima i prirodnim otkrićima? Isus ne samo da može nego On jest apsolutna čovjekova sigurnost u brzo rastućim napredcima modernog doba. Isus je svjestan koliko je daleko važnije da čovjek bude izrazito fasciniran ne samo Njegovom osobom nego i svojom.
Nijedno prirodno otkriće ni tehnološki rast ne mogu biti na razini čovjekove vrijednosti. čovjek je Božja svojina, Božji unikat čija vrijednost i posebnost nikada ne može biti nadmašena vremenom pomodarskih trendova. Svi su tehnološki napredci i znanstvena otkrića bazirana na vrijeme, na uskogrudnost i ograničenost istog, njihov jedini cilj je poboljšati zemaljske opticajne putove što nije zlo toliko dugo dok ne prelazi granicu poštovanja prema ljudskom životu.
Nažalost, ipak smo svjedoci na koje sve načine tehnologija može biti I ona koja niječe Božju stvarnost. Sve brži razvoj tzv. pametnih telefona čovjeku oduzima pravo izražavanja i vlastitog mišljenja. Koliko je god tehnologija korisna, s druge strane je i opasna za razvoj pojedinca u društvu. Opasna za duhovni život pojedinca te ako se ne koristi na pravi način, tehnologija može zanijekati vječnost. Za čovjeka je vrlo bitno da zna koristiti tehnologiju na dobar način, a ne da tehnologija koristi njega na loš način.
Često se u ovome modernom dobu počelo događati da čovjek služi tehnologiji, a ne tehnologija čovjeku. Čovjek koji priznaje egzistenciju duhovne dimenzije u svom životu puno će lakše moći razabrati na koje ga načine tehnologija sputava da bude onakav kakvim ga je Bog po naravi stvorio, a na koji načine mu tehnologija može koristiti. Bitno je ne dopustiti tehnologiji i ostalim otkrićima da budu ideal života. Jer ideal života bi trebala biti Božja izvanredna apsolutnost i neograničenost jer se jedino na taj način čovjek može osjećati čovjekom u punom smislu te riječi, a ne robom trenutačnih izuma kao što i Sv. Pavao također poručuje: „Sve mi je slobodno, ali nije sve na korist; sve mi je slobodno, ali sve ne ide na dobro.“ (1 Kor 10, 23)
Sandra Čukelj