Isus Krist je pravi Bog, Druga božanska osoba, koja se rađa oduvijek kao Misao ili Riječ od Oca. Ta Misao, Riječ Očeva ima zajedničku Božju narav te je jednako Bog kao i Otac i Duh Sveti jer im istu Božja narav.
Oni se razlikuju samo po tome što se Druga Božja narav rađa od Oca kao njegova Misao. A Otac je onaj koji rađa Misao ili Riječ, drugu Božju osobu. Zato Isus govori kako je ono što on govori govor Očev jer „Ja i moj Otac smo jedno“. Slično je kod nas ljudi: Čovjek ima misao o nečemu i ta misao nije on. On o toj misli razmišlja je li istinita, čak u sebi sa svojom mišlju „razgovara“.
Čovjek nikada ne može sebe spoznati i izraziti u svojoj misli, jer je njegov spoznajna sposobnost ograničena, a njegovo duhovno-tjelesno biće neprozirno. Bog, međutim, jednim činom svoga savršenog razuma sve svoje neizmjerno Biće ili Božju narav prelijeva u svoju Misao te je njegova Misao jednako Bog kao i Bog Otac budući da ima Božju narav kao i Otac. Bog Otac ljubi svoje neizmjerno dobro Biće koje je spoznao u svojoj Misli ili Riječi, a Misao Očeva ljubi Oca i sve mu dariva te njihov susret u ljubavi jest Duh Sveti. Tako Duh Sveti Treća Božanska Osoba izlazi iz ljubavi Oca i Njegove Riječi ili Sina Božjega, koga tako nazivamo jer se u Mariji rodio kao čovjek.
U tajni Presvetog Trojstva izražena istina da je Bog jedan, ali i da nije osamljen, zbog čega su mitologije stvarale mnogo bogova koji su glavnom Bogu pokorni i prave mu društvo. Tajnu Božjeg Trojstva ipak ne možemo nikada posve razumjeti jer se radi o Božjem Biću koje naš razum i jezik ne može ni spoznati ni izraziti. Ipak nacrt Trojstva u Bogu se nalazi u svakom čovjeku, koji je slika Božja. Svaki čovjek je osoba koja razmišlja o sebi i ljubi ono što je spoznao kao dobro (ja,misao i ljubav). Misao i ljubav su privjesci u našoj osobi, ali u Bogu čine tri Božanske Osobe. Mi Božje Osobe nazivamo: Prva, Druga i Treća, ali to nema veze s njihovim nastankom jer su sve tri Božje Osobe jednako svemoguće, vječne te žive u stalnom razgovoru, darivanju i ljubavi.
Mr. Luka Vuco